Tjosan i.. Potatismoset ?

Okej rubriken har inget med texten att göra så ni vet.. xD
Iallafall så blev jag super,duper,mega, dunderglad när inbjudan till sommarlägret dippade ner i min brevlåda idag! Kommer bli fett nice !! :D Äntligen träffa alla underbara grabbar igen efter så lång tid! Wohooo ! :D
Be there!

Info om denna storslagna sak finns om du kollar en rad ner smarthead :D

- Sommarläger 26-30 juli 2010. Bergängen, Barnens Ö , Stockholm ..
- Begränsat antal platser !
- Kostar 1200 kr & då ingår kost, logi, T/R resa, ev resor till o från buss/tåg/flyg bekostas av er själv. Alltså ersättning för bilresor ,buss,flygbuss m.m utgår ej (:
- Fakturan skickas till de deltagare som får en plats på lägret .
- Om du behöver stöd att betala avgiften kan du pröva att söka stöd hos din lokala psoriasisförening. Några vuxenförbund ( på läns och lokalnivå) har IBLAND olika satsningar för unga, med viss reservation. Kan inte med säkerhet säga att just du kommer få stöd, men söka går alltid! De olika föreningarna hittar du på psoriasisforbundet.se (:
- Under veckan solar vi och badar, lär oss mer om psoriasis o förbundet, Har ett super disco sista kvällen och idrottar m.m :) sen brukar de va lite hemliga utflykter o annat smått o gott som jag vet som vatt med tidigare, men de e en hemlis så säg inget (: hihi :D sen kommer de också va lek, pratstunder o samvaro :)
- 2 musiker kommer ev från stockholm o lirar gitarr
- besök av läkare o frågestund blirre också :)
- psoriasisförbundet kommer o snackar me (:

Anmäl er genom mail där ni uppger namn, adress, telefonnr m.m samt information samt önskemål om resor dit.
anmälan sker innan 3 maj -10. vid frågor, kommentera eller ring therese backus på 08 556 109 12 (: eller mail: [email protected] . Kom ihåg att du måste va medlem för att åka på detta !
Om du vill bli medlem kan du säga till mig så kan jag berätta mer ! :)

Take care :D

Kommentarer
Postat av: Mr.K

Längtar så mycke. :D



Jag kommer att komma i sommar, var planerat att jag skulle till Bornholm men de e flyttat. :) <3

2010-03-10 @ 20:14:03
URL: http://www.bokai.tk
Postat av: Flickanmedpsoriasis svarar till MR.K

Ohh! Keviiiiin ! , SUPER

Fatta det kommer bli fett nice :D

Sakanr dej, det kommer äga :D

Vad glad jag blir, skit i bronholm,

de röäcker me att du ska till sälen nu.. :P

Puss på dej :D

2010-03-10 @ 20:43:28
URL: http://flickanmedpsoriasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0