Stockholm, here I come!

Har precis packat allt inför Stockhom.
Drar imorrn,

Har en hel ikea-kasse med saker med mig xD
Hoppas ni läser nästa nummer av psoriasistidningen.
där kommer dert stå lite om mig o min blogg :D
Får se hur hög statistiken blir efter de(;
Nejmen det ska bli fett nice imorrn asså!
För er som missat så ska jag bl.a på ung med psoriasis kurs på Tollare,
Gå o shoppa med Oscar & dygna ! xD
Lycka till, får ladda upp med socker i mängder!
(funkade dock inte sist, iallafall inte på Oscar) xD
Fett nice, som sagt. men kommer saknar Mr.K
Men skit samma, han hinner man väl träffa ändå.. (:
Ha det bra ,
Take care!
Kom, kom, kom medan som som sommaren ännu hänger sig kvar..
Medans natten ännu är ljum, Oh vår längtan lockar & drar..
Kom, kom, kom det finns dom, dom, dom som ser chansen glida förbi,
Ta min hand så gör vi allt det som dom låter bli..
(: <3

Kommentarer
Postat av: Mr.K

Längtar tills sommaren… :D

2010-04-09 @ 22:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0