Delta i forskning ? :s

Tja ! :D
Tänkte säga att jag just anmält mig till att delta i forskningen om psoriasis.
En viss Josefine Lysell från hudkliniken på Karolinska institutet ligger tydligen bakom detta.
Henne åker jag och träffar i Sthlm på fredag, :D
Men först ska jag gå på stan med Oscar ^^
Men shiet .. Jag är helt spruträdd !!
Jag kommer lixom döööÖööÖÖÖÖööö !
SÅ ni vet det, det var kul att lära känna er ^^
Jag hatar sprutor, jag lixom lipade när jag skulle ta svinsprutan..
SKIT, jag behöver nån att hålla handen då (A)
Men Mr. K är ju inte där.
Så jag får hålla nån annan fjant då..
Iallafall det var det jag skulle säga.
Men klart jag ska va med, trots att jag är spruträdd.
Jag gör det ju verkligen för nått bra eller hur?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag träffade Josefin Lysell förra helgen när hon berättade om sin forskning och hon är jättebra och snäll. Hon är också van med spruträdda och tydligen så bedövas huden med Embla plåster så det känns ingent. Kom ihåg att berätta för henne att du är rädd så att de vet. Lycka till

Veronika

Psoriasisförbundet

2010-03-16 @ 17:55:50
Postat av: MAGDA - S E V E N D A Y S

haha, jag älskar att ta sprutor :D

var och tog en förut. eller ja,blodprov :) ungefär samma sak!

2010-04-09 @ 15:49:10
URL: http://blogg.veckorevyn.com/sevendays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0