Vimmerby ,



Tjo,
Täntke säga att statistiken bara ökar :D
Det är fett nice,
Jag har varit i Vimmerby lördag-söndag.
Det är därför jag inet bloggat. :)
Har en pappa + familj där-
Så det var trevligt ..
Idag har jag inte gjort så mkt,
Stack o badade med Joel.
Nu ska vi typ spela spel.
Sen ska vi sova.
Imorgon jobbar jag 08.00-16.00
Så förvänta er inget inlägg förren efter fyra.
Det var pretty much it :D
Juste jag har skrivit en betraktelse.
Ja nu undrar ni säkert vad det är men.
Ni kan läsa den på ung med psoriasis hemsida.
Det är jag som skrivit om hur det är att ha psoriasis :)
The big boss told me to do it :P
Nejmen nu vet ni, Länkar den :D

Take care :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0