This weekend and a bit more (:

Är så hes att jag knappt kan prata!
Oh nu ska jag iväg till skolan ..
'Seegt. finns inget mer att säga omdet.
3 DAGAR KVAR TILL SOMMARLOVET ! :o
Sen ser jag inte så mkt av min klass mer..'
Wierd..
Iallafall hoppas jag att vi får reda lite prov eller nått?
Lite fler betyg?
Hade en awesome helg nyss..! :D
Joel tog studenten, Vi gick ut & käkade lite..
Sedan tog vi en promenad i solnedgången vid stranden (:
Det var nice..
Jag var för övrigt med på 2 bilder i vetlandaposten, xD
Oh Joel också. När han sprang ut från skolan & tog studenten ..
Pinsamt ! :o Oh en värsta fet bild när jag svullar i mig mat xD
Hur kan dom ? :p
Nu ska jag bege mig iväg & köpa en fralla (:
Oh jag längtar till sommarlägret!
Endast 6 veckor & 6 dagar kvar.
I'm loving it (;
Take care , (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0