Slumdog millionare

Idag har vi kollat på film i skolan, kul..?
Iallafall, Har fått reda på lite betyg,
Kunde varit bättre .. (:
How are you guys doing?
Jag får inga kommentarer? :o
Men det behövs kanske inte, :)
Ni vill alltså läsa om mitt liv & jag vet inte hur jag ska säga?
Idag kommer Joel hem till mig, med lite skor o så.
Vi ska gå på stan och kika lite,'
Det ska bli kul, I guess (:
Hade idrott idag, spelade volleyboll, en stund..
Sedan snackade jag lite med nårra,
Cyklade hem i regn and here I am ! :D
Det var typ min dag?
På onsdag är det typ avlsutningsfest hos Hanna,
Det ska bli riktigt kul :D
torsdag slutar vi & det är typ fest på kvällen.
Sedan på fredag ärre Amanda & Romeo -dag,
Lördag - Inflyttningsfest hos Joel,
Söndag - I'll be dead (: Ta det lugnt !

Kommentarer
Postat av: Kjetillinea

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-03-25 @ 13:04:04
URL: http://kjetillinea.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0