Skolavslutning 7-9 D

BILD FRÅN 7AN, Jag ligger ligger längst ner till höger..
Lägg märke till hur snygg jag var en gång i tiden :p
Åh sorligt är det att skiljas från de man har lärt känna nu i 3 år. Fast skönt att slippa en del puckon också kan man ju alltid tänka (: Men de flesta kommer jag sakna, Speciellt Anna, Issa, Becka, Hanna, Jennelie och såklart min fina Emma , Men man kommer även sakna Esse, Edina, Suzana, Suzanna , Ellen & Alla andra! (typ).. Jag borde kanske inte sagt namn  eftersom ingen nämnd- ingen glömd men aja, (: Då var det dags att gå vidare iallafall... Så är det ju ibland. Men det ska bli skönt på ett sätt. Samhäll-Ekonomi nästa (Y) Imorgon ärre fest i parken, det bli typ rostbiff o massa, o så.. Räknar med att va hemma 3 -halv 4 xD
So I will dance with Cinderella, while she is here in my arms.
Cuze' I know something the prince never knew.
All too soon the clock will strike midnight ,
And she'll be gone..

Japp det blir sista dansen med klassen imorgon. Så är det, Oh jag tror faktist att allt för tidigt slår klockan..
Idag har jag varit i Ekenäs. Fest hos Hanna! Så fett nice det var asså! Slutade med att vi sjöng - den blomstertid nu kommer, utanför konsum, Jag o Jennelie bad folk om autografer, oh putsade folks skor samt hälsade glad sommar till alla och gav dem slängkyssar ^^ HAHA, det var en fett galen kväll. Ja, det var en kväll att minnas, Tacos o maräng-typ-tårta? , Oh gott oh välkomstbål o massa, Jättekul!

Kommentarer
Postat av: edina

HAHHAAHAH,"slippa en del puckon" well,alltid något positivt! xD



Ser fram emot sista kvällen nu,kommer självklart sakna alla :( <3

2010-06-10 @ 13:36:36
URL: http://edinah.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vi hade jättekul hos mig ju!!! Det får vi göra om :)<3

2010-06-11 @ 17:10:09
Postat av: Hanna

Vi hade jättekul hos mig ju!!! Det får vi göra om :)<3

2010-06-11 @ 17:13:45
Postat av: suzana

Kommer sakna dig! Längtar tills ikväll! :D <3

2010-06-12 @ 11:26:41
URL: http://suzananikolic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0