Ont i fossingarna ...




Har gått i typ 1 decimeter höga klackar hela kvällen igår. Tog av dem e stund när vi dansade , Kan knappt gå. Klackar är inte min starka sida (: Dock blev jag lite längre, har jag tur blev jag 1.65 :p Ida är jag trött , men åh vilken rolig kväll det var igår! Tack Issa, Becka, Anna, Emma, Hanna mest oh sen resten. Det var väldigt kul eftersom jag stötte på an old friend där på dansgolvet, Kim (: Det var längesen jag hade såhär kul, om man bortser från att Onsdagen var prefect :) Jag fick bland annat dansa små grodorna på scen , och mjo en del till , haha :D Oh väldigt mycket kramar fick man . Mysigt (; Nu ska jag ta & göra lite nytta, :)

BTW, Det var en som ringde mig & undrade om jag kunde komma till deras förening o prata lite om vad jag pysslar med i ung med psoriasis förening , o hur det är på läger m.m.. TAGGA (: Ska bi kul. Men nu får det var nog med dagar, äntligen är sommarlovet här men åh, jag vill ha sommarläger ! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0