Ny header!

Nu är den på G!
Den nya headern kommer snart,

"Hejsan! Jag är en ganska glad tjej på 15 höstar. Fick min psoriasis när jag var 10 men fick inte diagnosen psoriasis förren jag var 12 år. Jag har levt med psoriasis ganska länge, för länge enligt mig. Man blir hela tiden bemött av elaka eller kränkade kommentarer och man tar faktist ofta åt sig. Man blir ledsen.. Nu har jag skapat en blogg för att alla ni med psoriasis ska sträcka på er! Ta av er alla långarmade tröjor och sträck på er! Svårare är det inte! Min blogg är till för att ni med frågor ska ställa dom till mig så ska jag försöka svara på dom. Detta är inte en blogg där jag skriver och ni läser, vi ska göra det tillsammans! Bloggens mening är också att visa för folk utan psoriasis att man är precis som alla andra och att det inte smittar! Meningen är att folk ska bli mer upplysta, då skulle färre folk skämmas för sin psoriasis :) Jag hoppas ni följer min blogg med nyfikenhet! Oh sprid gärna vidare min blogg till alla ni känner så de lär sig ett & annat de också! Ta hand om er! Kram Amanda"

Detta kommer försvinna snart och ersättas av egopics på mig (A)
Tänkte bara säga det,

Now take care :D

Kommentarer
Postat av: Christofer

Puffar för detta på FB! :-)

2010-06-21 @ 20:58:07
URL: http://www.facebook.com/christofer.doss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0