Minne från Sthlm :)

Ung med psoriasis startbild

Oh en härlig bild som jag snodde från ungmedpsoriasis.se :)
http://www.psoriasisforbundet.se/lansavdelningar/ung-med-psoriasis/
Bilden är ganska ny och tagen till ung med psoriasis foldrar & hemsida m.m
Jag antar att jag ser rätt retard ut längst ner t höger xD
Syftet med bilden är väl att visa hur många olika ansikten psoriasis har.
Alla som har psoriasis är inte gamla, det finns unga också.
Helt underbara människor på bilden btw.
Alla har sina positiva egenskaper.
Alla behövs på olika ställen i föreningen.
Vi kan använda våra starka sidor & göra stora ting ihop.
Det är häftigt.
Jag kan inte se att det skulle bli roligare
eller bättre om någon skulle försvinna.
Snarare tvärt om..
Det är ju alltid kul om vi blir fler såklart :D
Tänkte bara dela med mig om det.
Ni är helt underbara i ung med psoriasis.
Just so you know, (:
Now take care (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0