Meningen med bloggen!

"Hej amanda, läste igenom din blogg innan och fick reda på sånt jag inte visste förut :) bra att du har den ialf :) 
Jag ville bara säga förlåt om jag givit dig en äcklad blick eller nått p grund av din psoriasis :/ visste inte att det var en sjukdom :) vet inte om jag gjort det men ville säga det xD hoppas att du fåre bra i gymnasiet ^^ 
ha ett gött sommarlov"
Detta var en före detta klassompis som skrev till mig på facebook. :) Han skrev att han fått reda på sånt han inte vetat förut, Nu känner jag att jag har lyckats med bloggen :D Har fått många positiva kommentarer om att det är bra att ha en blogg om psoriasis m.m men ingen har sagt att de inte vetat det jag skrivit innan jag skrev det. xD Om ni fattar? Detta var meniningen med min blogg, själva målet lixom. Att sprida kunskap för dom som inte vet :D Nu har jag gjort det ^^ Inte för jag tänker sluta blogga nu xD Men det känns lite roligare nu :D Så.. Keep reading (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0