Make a change now..

Jaha, det var visst någon som ville läsa lite mer om mitt liv . eller aa om mig själv helt enkelt. Så jag vet inte vad jag ska skriva, jag är inte så intressant. Vet inte om ni vill läsa om vardag o ytligheter eller känslor o sånt?


Just nu är jag väldigt fokuserad på att typ, leva..?
Har massvis i skolan, satsar på höga betyg, Är ambitiös.
Har problem med känslor idag.
Men det kan vara tillfälligt xD För jag är lite sån :)
Jag älskar musik, & Michael Jackson (:
Min bästavän oh pojkvän heter Joel <3
Jag har unga föräldrar ( 34 år )
3 småbrossor o en till på G.
Jag fyller 16 år den 22 september.
Jag tycker om att laga mat.
Jag hade en gång en flirt på ett läger,
oh det är inget jag rekomenderar ..
Jag har en mobil som är rostfärgad? xD
Min tandborste är röd eller blå xD
Är det något mer ni vill veta ? :D
Jusste.. Jag har psoriasis :D
Låten jag just lyssnar på heter seventeen forever,
Och den stämmer in en del på vad jag känner nu..
Jag slutar skolan den 10 juni.
Det måste varit ALLT om mig, eller ? (:

You are young and so am I
and this is wrong but who am i to judge
you feel like heaven when we touch
i guess for me, this is enough
We're one mistake from being together.,
You're young and I'm scared.
You're wise beyond your years, but I don't care..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0