Fråga nr 1 :)

Fick en fråga på bloggen. Trevligt att ha så många fler besökare per dag :D'
Här kommer första frågan :D

J
om What a day !:

;o googlade hudkliniken i nässjö och fick fram din blogg, lol.. letade bara efter numret dit ju. >:(

Vad har du för typ av psoriasis?
(Random strangers med konstiga frågor FTW)




Hejsan random stranger :D Älskar främligar.. Men iallafall, hoppas du följer bloggen nu då eftersom jag publicerar din fråga eftersom du verkar va en fräck typ :P

Jag har guttat psoriasis heter det. Det är små fläckar lite överallt på kroppen :) Inga stora ytor,
mest massa fläckar fast små :) Jag har bakom öronen, hårbottnen, armbågar , lite mage & bröst samt pyttelite på rumpan & benen (A) :D'
Så ärre (: Guttat psoriasis är bland den vanligaste sorten av psoriasis :)
Tack för frågan & fråga på om ni undrar.
det är drf jag blogger vettni :D


Kommentarer
Postat av: J

Aha :o Jag med faktiskt! Bakom öronen, i öronen, hårbotten, pannan, ögonbrynen, ryggen, armarna, armhålorna, benen, skrevet, rumpan, fötter. Fast efter runt 4-5 månader av medicin så har nästan allt försvunnit :D

2010-06-28 @ 02:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0