5 veckor + 6 dagar till sommarlägret! :D

♥Åh vilken underbar refräng!♥
Idag kom lappen & biljetter till sommarlägret,
Åh jag längtar som ett barn alltså! :D
Fanns med en lapp om man får bli fotad/filmad,
Klart dom får, jag är ju en linslus ? :D
Om jag är på humör dvs...
Är ni intresserade av deltagarlistan?
Isåfall kan jag slänga ut den.
Sommarjobbat idag again.
Dagens dissar:
6-åring -"Varför har du så stor rumpa?"
Amanda- " jag har väl bara fått det?"
6-åring -" inte äns mamma har så stor...."

Snällt sagt.. Han jämför mig med 30-åriga morsor?! :o

6-åring "vad är en dvärg?"
Amanda " En vuxen som är nästan lika kort som den va när den va typ 6 år"
6åring " Aha, så du är en sån då?"

Jag vet att jag är kort men.. Ingen dvärg ? :o
Här kommer sista dissen för dagen:

När jag skulle gå hem ställde det sig en unge ivägen:

5-åring " En dag när jag hade ställt min cykel framför grinden,då kunde inte vaktmästaren komma ut, vet du vad han gjorde då?
Amanda " Nae?"
5-åring "då hoppade han över staketet, ska du de med?"
amanda "Ne, Jag har ju tunga väskor och så.."
5åring "du ljuger, du når ju inte äns upp till staketet!"

Som sagt, jag är kort men.. Jag hade nog inte kommit över staketet ändå xD Värst vad alla märker det? De är ju inte längre själva! Hur kan dom dissa mig för jag är kort?... xD

Kommentarer
Postat av: suzana

HAHAHAAHAHAHAHAHHHAHHAHA!!!!!

Du har ju mindre rumpa än mig! xD

2010-06-15 @ 16:03:25
URL: http://suzananikolic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0