Saturday . (Y)

Idag kommer det bli galet kul
Jag känner det på mig :o
Problemet är att det inte går några bussar på lördag :o
Mamma & dom är i Sthlm..
Själv hemma & ingen skjuts..
Måste leja Joel asså :p
Det där lät elakt. ^^
singstarkväll med fjollorna :D
Ohh, Det kommer bli kul. :D
Sedan ska dom slagga över.
Vi får tränga ihop oss i en dubbelsäng eller nått.,
Venne hur vi ska lyckas?
& Käk? Förslaget är:
En familjepizza ikväll, Sparar resterna till frukost imorrn? :D
soft eller hur? xD
Jag låter ju som en ungkarl :o
Det kommer bli såååå kul.'
(NEJ JAG ÄR INTE IRONISK, ANNA ÄR TREVLIG PÅ RIKTIGT!)
Jag borde langa bilder imorrn ..
Men eftersom jag är så självupptagen så hinner jag inte, hah :D
Ne men ska försöka.
Hela imorrn är jag med B&B, Becka & Bävern för er som inte fattar..
Kanske att eventuellt Marcus.O ville hitta på ngt..
Underligt, .. Ajaa, får se vad som hände,
Måste hinna packa också till lägret :D Oh shit.
Det är ju snart. Jag kan inte andas,
VI KOMMER HA SÅ KUL! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0