Home from Blekinge.

Skönt att vara hemma men har haft galet roliga dagar i skåne :D
Eller det är blekinge men det är typ samma sak..
Badat skitmkt, vattenballongskrig,
Kollat på film & myst ..
Ätit god mat & ärtor :D
Vatt på någon marknad, det har varit awesome!

Det enda dåliga var att när vi badade i poolen,
Så typ , jag & Joel busad med nått?
Så slog jag i tänderna i kanten på poolen.
Så min räls typ låstnade.
Jag typ vrickade tänderna xD
Gjorde rätt ont, Bara knäckte till när limmet lossnade.
Well well, ska inte tråka ut er med den historien.
Det jag ville komma fram till var att jag ska t tandläkaren idag xD
Pga den insidenten .. :)
-
Bara sju dagar kvar, en vecka äntligen till sommarlägret.
Orkar inte vänta? Vrf kunde det inte vara måndag 26/7 idag?

-
Jag & Oscar har bestämt oss för världens outfit till sista kvällen.
Utklädningstemat är charter. Sämst enligt mig,
Snacka om brist på fantasi xD
De kunde haft typ sagotema, 80-tal?
Vad som helst utan charter xD
Men nu har vi fixat outfit,
Åh vad jag längtar!
-
BYE FOR NOW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0