Helt, tom!

Jag orkar inte hålla på och tjata på dig som om du vore 5 år? Jag orkar inte göra allt och anstränga mig om inte du gör det tillbaka! Jag tänker inte fråga hur du mår om inte du frågar mig. Jag vill inte mer om inte du vill det!

Alltså en del personer kan man veklgien bli galen på. Man vill bara typ kasta upp deras skor så högt det går i ett träd så de aldrig mer får ner dom! Jag är sur, men inte ofta. Och inte på vänner. Men du har verkligen fått mig att bli arg på dig. Väx upp. Du är en nolla, IQ-befriad och retard... Det var allt !

Skönt det är att skriva av sig ^^
Nu ska jag laga mat åt Joel :)
Sedan ska vi handla ihop tror jag ,
Have a nice day (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0