Du har förlorat!

Hejsan , :)
Har suttit vid datorn hela dagen..
Usch, Hur orkar jag?
Borde ta mig in till stan.

Det är spännande, att när man hör en låttext så tänker man automatiskt på en speciell person. Jag har tänkt. Jag vet precis vad jag känner nu. Jag hoppas du också vet det. Det har gått för lång tid sedan vi pratade. Vi får se vad som händer. Jag är starkare än du, Det har jag lärt mig nu. Du är vis bakom dina år , men jag bryr mig inte.. Du är ung men det är också jag. Men hur man kan ändra åsikt om någon man fått en bild av från början? Hur kan känslor man hade en gång försvinna? Vara vänner var så vi sa, så befängt.. Du är vild och vacker, den enda jag vill ha! För mig är du helt oslagbar.. Kärlek är som vinden - Man kan inte se den, men man känner den.. Allting bara snurrar när jag blundar. Du är det vackraste jag sett. Jag har tvekat och inte sovit en blund, men nu är jag lika säker som jorden är rund! Du log mot mig, och sedan minns jag inget mera. Vad var det som hände? Säg att du kände samma sak som jag gjorde. Säg att det inte var en dröm..Är det sant när du ser på mig? Att det som händer , händer om igen. Jag vill inte tro det, jag vill backa och ta om och ta om.. Ska vi slå vad? Jag satsar allt jag har! Vart enda andetag, Jag är här för att stanna. Du säger allt som berör, måste ta slut någon dag.. Jag säger ska vi slå vad? Du är så rädd för att allt tar slut, och du blir ensam igen.. Här sitter jag igen, och försöker att förstå vad som har hänt. En liten ung brunett, som är det allra vackraste jag sett. Jag har aldrig känt såhär. Så många lever i en annan värld. Jag försöker slappna av, men det är alldeles för svårt när du är här.



Du sitter ensam på en trottoar,
och känslorna du hade, de finns ändå kvar.
Var jag så underbar?
.
Du har förlorat, glöm allt det där jag sa!
Nu ställer jag tiden på noll.
Du har förlorat!
.
Kan du inte fatta, jag spelade ett spel.
Sen kom du med i leken,
Då blev det bara fel..
Jag känner inget mer.
Kan du inte se det?
Bilden är så klar.
Jag släpper dina händer
och tankarna jag har..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0