Underbara kommentarer!! :D

ÅH !
Vill bara brista ut i glädje-tjut!
Har fått så många & fina kommentarer nu..
& för att inte tala om alla mejl!!

Det känns helt underbart att läsa era positiva kommentarer om hur stark & duktig jag är som person som vågar blogga om min sjukdom. Man blir så glad oh får ett sådant leende som inte försvinner på flera timmar! haha (: Jag kommer för övrigt inte hinna blogga så mycket, jag kommer satsa allt på skolan nu :)  Jag ska försöka hålla igång den så mkt jag kan, och speciellt om jag ser att ni vill det !! :) Så ju fler kommentarer ju fler inlägg! :)


Nu ska jag hoppa i säng, Godnatt ..
Ta hand om er.
Kram Amanda!!

Kommentarer
Postat av: Emiliantomine

Great Site thanks

2011-05-31 @ 15:26:56
URL: http://emiliantomine.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0