Mer bilder, mer text, mer uppdatering!

Hejsan ,
Kände för en liten förändring i bloggen. Det ser så tråkigt ut med bara text, text & ännu mer text!
Här kommer en bild på mig. En helt vanlig tjej? Ser det ut som om jag hade psoriasis?
Nej det är nog inte allas första tanke om mig.. (:
Som ni ser så har jag en piercing, Not good at all ! , Enligt läkarna .. :)
På sjukhuset får man alltid höra; motionera mkt, ät rätt, tatuera dej inte, och pierca dej inte heller, men det är ju redan för sent lixom (: , I nästa sekund säger dom; försök leva ett så normalt liv som möjligt.. Jaha tänker man då? Vilken tankeställning.. Tänk om man är värsta tattoo-snubben, ska man inte tatuera sig då för att det kan förvärra psoriasisen elr ska man göra det för att leva som man vill? Det är frågan.. Jag valde att pierca mig för att jag tycker det är snyggt.. Eller tyckte, nu är den mest ivägen (: Jag brukar göra ganska mycket saker för att trotsa mina päron haha :) , i sommras färgade jag håret illrött, det var ju inte heller bra för psoriasisen, men åh vad jag tyckte om den färgen! Jag trivdes verkligen! Förvisso förvärrades sjukdomen, men vad är det som är bäst;

Ha psoriasisen under kontroll, smörja salvor dag ut o dag in, eller leva precis som man vill & verkligen vara glad?




Vad tycker ni? :)
Själv kombinerar jag sakerna, lever som jag vill + behandlar, (:
Men även under behandlingarna så blev psoriasisen värre vid färgningen av håret, Det gjorde grymt ont! Men sedan var mitt humör verkligen på topp i typ 4 veckor tills jag färgade tillbaka håret.
Men det var det värt! :D

Kommentarer
Postat av: paula

omg vilka heta tuttar =)<3

2010-02-03 @ 17:25:09
Postat av: Amanda Svarar till Paula

HAHAHAHAH !

Jaha, snällt sagt Ondskan (;

Du kommer väl till Tollare ? :D

SAKNAR DIG, plus någon mer, duvetvem (;

2010-02-12 @ 09:58:17
Postat av: Abdirahmandagny

Very useful information. Thank you!

2012-01-19 @ 09:00:12
URL: http://abdirahmandagny.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0