Julstress + ingen behandling = WRONG!

Alltså, Idag när jag var på sjukhuset nämnde jag att min psoriasis blivit sämre under julen. Man ska hinna med hela släkten, kompisar + pojkvän, det blir helt enkelt stressigt ..
Oh det dumma är, att just när det är som stressigast i livet så har sjukhusen sina behandlingar nerlagda?! Det är ju under sådana här perioder som man ska köra på med behandlingar och sånt.. Jag tycker det var lite synd. Men som sagt, det är pengar som styr , inte personalen.. 

Borde sjukhusen vara öppna för behandling även på högtider?
Även om inte fler folk kommer då än på vardagar, ska möjligheten finnas?
Vad tycker ni? :)

Ta hand om er! Kram Amanda (: !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0