Jag vet..

Hej kära läsare !
Jag vet att jag har haft dålig uppdatering här, oh min statistik går nedåt ..
Menmen.. Jag tänker inte bli ngn storbloggare so whatever (:
Jag kan väl säga att det närmar sig Tollare (:
En kurs för alla er unga med psoriasis som vill lära er mer.
19-21 mars på Tollare folkhögskola i stockholm, fett nice (:
I'll be there ! Tyvärr kommer inte Kevin vara det..
Ni som undrar - kevin är en underbar person jag träffade på ett psoläger i somras (:
Men de får gå endå, Oscar kommer ju vara där :D
Oh många många fler hoppas jag (:
Gå in på ung med psoriasis för mer info! :D

Kommentarer
Postat av: Therese

Hudläkaren Katarian Wolk föreläser om topikalbehandling. Har du psoriais och undrar varför ska jag smörja mig eller vill du bara veta vad som är nytt på markanden! Vi bjuder på fika och en intressant föreläsning med möjlighet att ställa dina frågor



var: Arenavägen 21, t-banan gullmarsplan

Psoriasisförbundets kanli

När: 11 februari kl 18.00



Välkommen önskar ung med psoriasis

anmälan göra antingen via www.ungmedpsoriasis eller 08.600 36 36, Uppge ditt namn och hur många!

www.ungmedpsoriasis

2010-02-06 @ 19:21:45
Postat av: Mr.K

Hälsa Therese, Oskar, Emil, Gunnar, Joel och alla andra där från mig. :D

Önskar jag kunde komma. :/

Dumt att jag skulle till fjällen bara. :p

2010-03-10 @ 20:19:06
URL: http://www.bokai.tk
Postat av: Flickanmedpsoriasis svarar till MR.K

Njaa vet inte, Om jag inte hälsar dom .. Finns chansen att du kommer ändå då ? :P Haha (:

2010-03-10 @ 21:00:47
URL: http://flickanmedpsoriasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0