Uppmärksam läsare! ;)

''fick klagomål om att jag skrev FÖR mkt om psoriasis. xD
Vet inte hur jag ska balansera den här bloggen!
Nu gör jag som jag vill .. ;)
För ngra veckor sedan fick jag klagomål att jag skrev för mycket om psoriasis..''


Så du har bara fått klagomål över att du skriver för mycket om Pso? :)

Sen är det lite slarvfel med stavningen... men det är ju bara en blogg så. ^^


Den kommentaren fick jag av en ´läsare.. För er som är uppmärksamma så ser ni att jag skrivit att jag fått klagomål om att jag skriver för mkt om psoriasis 2 gånger . Har markerat det.. Menade såklart för lite andra gången jag skrev det! xD
.
 Så det ska stå att jag fick klagomål att jag skrev för mkt om psoriasis nyss, Men för ngra veckor sedan kommenterade en läsare att jag skrev för lite om det xD Nu fattar ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0