Svar till Jesse (:

"Jag är själv en tjej som lider av psoriasis men har vad dom kallar en "mild" variant. Vet inte hur svår din är?"

Alltså det här med hur svår psoriasis man har är ju jättesvårt att säga :o Alltså jag snackade med tillexemel försökringbolaget & de sa att efter bilder oh så de fått och av psykisk undersökning så sa dom attjag hade en invaliditet på 8% för min psoriasis då xD , Men annars mäter man ju psoriasis i PASI. tror jag det heter? Läkarna gör det då.. De kollar kroppen oh så där bedömmr oh mäter o petar :p Max PASI tror jag är typ 12 och mer, Då är man lixom typ inlagd oh typ död, xD Nej men man är ju riktigt juukt vårt skadad.. Kanske har under fötter så man kan inte kan gå exempelvis plus att man har artrit och psoriasis över resten av kroppen.. Jag vet faktist inte vilket pasi jag har. Men kan ta reda på det.
Är det någon läsare som vet sitt pasi och vill skriva det samt skicka en bild så man får en uppfattning om hur mkt det rör sig om så är ni välkomna iallafall :D Ni kan maila mig på :
[email protected]
Märk gärna mailet med er fråga eller typ; "ang din blogg" eller nått.
Har hänt att jag sorterat era frågor som skräppost förut så... xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0