GOTT NYTT JUL ! :D

Jaha,. julafton..?
kÄnns inte riktigt så .. :)
Mamma sa att det kommer med åldern.. xD
Visst hon är 34 så hon kanske tröttnat,
Men jag är bara 16 ? :O
Jag borde inte tröttna på det xD ?
Förra året var jag jättetaggad?! :o
Nu vet jag inte vad jag ska ha på mig?
Jag orkar inte sminka mig elr platta håret?
Nu känner jag mig bara skitsur xD
Tänkte ha min svarta fina klänning.
Sen ba; NAEEH , ORKAR INTE! :o
Så nu sitter jag i min mysskjorta..
Och dammiga svarta jeans..
OCH TRIVS SOM SJUTTON :D
Snacka om soft julafton :)
Tänkte att jag slänger in detta som "förbild"
Slänger in en sen när jag är fixad med ;D
Känner hur jag bara fejkar ett leende oh ba; yes jul ..... -.-
Whatever, Jag ska fira jul på 3 ställen idag , ev 4 xD
Så .. hur firar ni er jul? :D
Min mormor & morfar är skilda & min mamma & pappa också :)
Så idag klockan 1 ska jag till morfar, & käka och så..
Sen efter det åker vi till mormor :D
Sen efter det åker JAG till min farmor,
Där väntar min pappa med fru & mina 3 brossor :)
Så det blir ju nice, farfar är också där xD
Han är typ nyopererad så får se hur pigg han är :s
Iallafall.. Min jul är stressig.. Alltid!
Sen ska jag fira jul med aah, Joel :)
Eller så, jag byter klappar med hans familj och så :)
Men det blir imorgon :D Kanske att jag träffar honom ikväll :)
CIAO :D
HUR ÄR ER JUL ? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0