New comment .

Hanna  ([email protected]) om Hejhej ! :D:
Hej
Läste bara gällande psoriasis som jag också har.
Min mamma kokar en salva som heter Bivaxsalva. Den är kanon och gör huden mjuk och fin. Perfekt att varva med mellan kortison salvorna.
Hon brukar ta 20 kr/burk + frakten då 12 kr.
Någon som önskar köpa en burk så skicka ett mail
[email protected]
Ha en skön helg ; )
Nu är det såhär att jag precis fick en kommentar av en viss Hanna. Jag säger INTE att detta funkar för just DIG, Jag säger inte att det funkar ALLS. Jag har själv inte provat det men tänkte att jag slänger ut det i ett inlägg om någon annan vill testa och så. Faktum är att vi ibland på psoriasislägrena byter behandlingsmetoder och så. Det finns folk som påstår att rå svartvinbärsjuice hjälper mot psoriasis, en del tror på akupunktur, en del kör helt enkelt på det traditionella kortisonet. Så välj själv lixom :) Om detta funkar för dig vill jag gärna att ni skickar ett mail och berättar hur det gick eller helt enkelt bara postar en kommentar :) Det var allt för denna gången.

Förlåt alla fina läsare för jag inte svarar på era mail! Jag har verkligen fullt upp. Eller jag kan väl ta mig tid, men det är en del mail.. Så.. Sorry guys! Iallafall är Kevin här så.. Tar en del frågor senare. PLUS att många av era mail och frågor kan ni finna svar på i mina förra inlägg . alltså de äldre elr hur man säger :) så kolla dom först :D

TAKE CARE, MAKE LOVE NOT WAR !

Kommentarer
Postat av: Sveinelena

God bless you

2011-03-21 @ 20:44:44
URL: http://sveinelena.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0