Man får gråta, Det är okey :')

Amanda om I can't take my eyes of you..:
heeeey, jag har också psoriasis. jag har mått dåligt i ett och ett halv år drygt eftersom jag har pluppar över hela kroppen. nu är dom typ borta ifs men ändå, man mår piss. besök gärna min blogg, läs gärna inlägget "Who I am" , där har jag skrivit hur jag känner om det typ. Ha det bra! :)
Såhär är det. Att jag har läsat detta inlägget på hennes blogg. Oh jag kan säga att det berörde mig så sjukt mkt :o Vissa perioder har man känt likadant. Förutom att jag accepterat min sjukdom väldigt bra nu så är det inte alla som gör det .. Oh det är första steget. Jag ska bolla lite med tjejen. Sen ska vi se om jag kan fixa en överraskning åt er mina fina läsare :D Ne men iallafall.. Ni bör läsa det. Ska bara fixa fram lite saker så...
Make love, not war!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0