Hey , did you know?! :o

Visste ni att man kan ha psoriasis under naglarna också? :O
Well nu gör ni det :D
-
-
-
Haft massvis med kul hos Kev i Uddevalla,
Bara så ni vet..
Vi har spelat kort oh kollat på film o så.
Träffade hans kompisar någon dag.
Filip var helt klart favoriten.
Honom träffade jag fler gånger :)
Iallafall.. Nu är jag hemma igen.
Borta bra men hemma bäst?
Venne... Iallafall drar jag till Böda imorrn.
Det ska bli fett nice.
Bävern & jag i en bil.
Jobbigt för resten!
Men kommer bli helt sjuuukt nice :D
Så kommer inte blogga på ytterligare en vecka ! :o
Förlåt.. Märker att statistiken sjunker en del.
Hoppas att ni läser sen igen,
När jag är mer aktiv, blame it on me dudes! :)
Puss på er sålänge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0