Anna berättar om lägret:

Måndag: lägerveckan börjar  jag och min syrra sara kliver upp och gör oss iordning och flyger från gottland till arlanda, där mat tanten nina står och väntar på oss. när vi har hämtat väskorna så tog vi tåget in till tåg centralen där dom andra väntade på oss, när alla kommit så gick vi till donken och hämtade våran mat, sen tog vi bussen ut till barnens Ö. bussresan va kul, vi hade ju inte träffats på ett år så vi hade mycke att prata om i 2 timmar 
när vi kom fram så gick vi till rummen och jag skulle bo med alla nya och ingen av mina kompisar-.- så då va vi så busiga och flyttade min madrass till ett annat rum men det gick inte så bra så jag fick flytta in i gamla rummet igen. aja jag va med dom gamla kompisarna hela tiden ändå. sen åt vi midda och lekte lekar  sen gick vi typ å la oss.
Tisdag : ledarna väckte oss och vi gick och åt  frukost, sen hade vi samling och badade dom som ville  sen va det lunch och sen så satte vi oss på rummet och snackade, det va inge specielt med denna dag
Onsdag: typ som tisdagen. men lekte lite mera :') och grillade på kvällen.
Torsdag: FESTKVÄLLEN  typ som en vanlig dag vi lekte, badade, pratade och sen så va det ju festkvällen super kul va den. vi åt as god middag, delade ut priser och lekte massa lekar....
redag: jaa vi packade och städade och sen va det ju bara att åka hem på bussen satt jag brevid emil älskling  haha paula är avensjuuk  hahah aja sen när vi kom till centralen så satte vi oss och väntade på tågen och så... sen så åkte alla hem 
Det var Annas story om psoriasislägret iallafall :) Mer kan ni läsa på hennes blogg:
annapetterssonn.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0