Svar till Hanna! (:

Jaadu, jag vet inte riktigt om det är med så många folk från Solefteå/Långsele.
Jag vet att det kommer  folk från Stockholm, Arvika, Uddevalla, Vetlanda

Och en del skåningar med, Men jag vet faktist inte det.

Jag pratade med Therese Backus om detta.
Hon har hand om alla anmälningar och så.
Hon sa att hittills så hade inga därifrån anmält sig.
Men vi vill jättegärna att du hänger på ändå ! :)
Vi behöver fler folk därifrån och någon måste ju börja? :)
Jag tycker personligen att du borde hänga med.
Du kommer få flera vänner tror jag :)

Annars kan du kontakta Therese på  tel: 0855610912

Kram Amanda

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja men det hade varit roligt om det hade varit fler från västernorrland. Så jag vet inte hur det blir!!

2010-04-11 @ 20:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0