Sektionsansvarig i Jönköpings län (;

Slå det om ni kan ? :)
Nejmen det ska bli väldigt kul faktist.
Få vara med och hjälpa till lite,
Jag vet faktist inte jättemkt vad detta innebär.
Typ åka på riksstämman den 10-12 september.
Hjälpa folk och vara typ kontaktperson inom JKPGs län :)
Ska till Sthlm igen den 23-25 april på ett möte ang detta :)
Fett nice . .
Nu har jag varit i Sthlm typ 3 gånger på en månad!
Först Tollare, :) Sen Påsklov, Oh nu denna kursen.
Ska bli kul, Oh jag längtar till sommarlägret nått så grymt! :D
Förresten så kommer det skrivas lite om mig i nästa nummer av:
PSORIASISTIDNINGEN :D
Så ni kan ju läsa lite där om ni vill det ^^
Det handlar mest om denna bloggen men ändå,

Speciellt MR.K kan kolla..
Och se om han lägger märke till nått speciellt ? :)

Take care :D

Kommentarer
Postat av: Mr.K

När kommer den då? :o

2010-04-11 @ 22:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0