random inlägg

Hej,
Har inget speciellt att skriva om , förrutom att jag längtar så grymt sjukt, mega, super, dunder , jättemycket till sommarlägret, har snackat med ett par ompisar denna veckan, bla Kevin, Oscar & paula, och alla tor de kommer bli fett nice ! :D Vi har planerat att göra massa bus. Men det kan man ju inte skriva här efetrsom säkert snubbarna på ung-med-psoriasis läser bloggen och även är ledare på lägret.. Då är det ju kört för oss :D

Jag kan inte beskriva känslan av lycka & glädje.
Gemenskapen och busen på lägrena.
Det är så obeskrivligt kul !
Har lust att bara skrika det högsta jag kan,
Men det hjälper inte, Ingen fattar^^
Man måste uppleva det..  (:
Jag behöver lägrena med ungmedpsoriasis,
jag mår bättre då, Ler varje gång ajg tänker på det :)

Take care. Make love , not war >! :)

Kommentarer
Postat av: Geiranja

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-11-18 @ 11:03:40
URL: http://geiranja.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0