Glömde ju skriva om STHLM!

Glömde ju skriva om STHLM, vi körde iallafall nått roligt spel på cybertown, käkade god mat, bodde på globen hotell, En del hade turen att träffa kändisar som Sarah dawn finer och måns zelmerlöv, Sen typ gick vi på bio, Clash of the titans i 3D, Den var skitbra ! :) Blev såklart bjudna på godiset till den filmen ^^ Det har varit en helt otrolig upplevelse iallafall. Men bäst av allt var nog iallafall frukostbuffén på morgonen på hotellet. Muummmss ! :D
Det var väldigt kortfattat om det , hade också föreläsningar m.m på dagarna samt shopping :D Saknade dock alla sköna kompisar.. Så grymt lamt de var utan er ändå.. Det var ju kul, men kunde blivit roligare (: Oscar, Kevin, Paula & Sofie samt, nykomlingen Marcus hade gjort det fett nice (: Menmen :)  Har lärt mig en hel del iallafall,
Nu ska jag packa! Imorgon bär det av till Vimmerby! ;D Det är ju valborg ! Vilket betyder FEST ! :) Nu ska jag inte säga för mycket ifall mina kära päron råkar läsa detta ^^
Men ta hand om er !
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0