Anton, Eddie, Romeo och .. Lillemannen i magen ? (:

Vad ska ni göra på valborg?
På tal om ärftligheten som jag nämnde innan..
Så har jag 3 småbrossor.. en fjärde på G också.. ^^
Men jag har inga riktiga helsyskon.
Min mamma och pappa har bara mig ihop.
Så risken för att mina syskon får psoriasis,
är inte lika stor, eftersom de har annan mamma/pappa än jag.
Det var bara det. Min 2 andra bröder har jag ännu inte hängt ut :P
Om man nu ska säga så. De är blonda, och små, och söta :)
Romeo däremot, som ni ser, är liten, söt men mörkhårig. (:
Gemensamt är att de alla är charmörer ^^
Det vackraste jag vet, Är att se dig när du sover.. (: <3
Min lillebror är söt, fattar inte hur man kan sova såhär dock..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0